З ТЕПЛОМ ДО КОЖНОГО

Україна, як жодна інша держава світу, вміє дарувати святковий настрій людям.

На підтвердження цієї тези 3 червня поточного року ПАТ "Житомирський маслозавод" подарував жителям обласного центру гарний настрій, організувавши в черговий раз Свято морозива для дорослих та дітей під гаслом: "Живи креативно, живи смачно".

І варто зазначити, що це дійство зібрало багато людей різного віку, бо всі ми полюбляємо солоденьке та смачненьке. А тим паче коли мова заходить про продукцію ТМ "Рудь" - найбільшого виробника морозива в Україні.

Вже 12-й рік поспіль лідер України з виробництва морозива підносить незабутні враження від дійсно родинного свята, мета якого - подарувати кожній родині радість і дати можливість гарно провести час і поспілкуватися знайомим, друзям, рідним у невимушеному колі сміху, музики, пісень, отримати подарунки. Безумовно, найбільше раділи святу діти: протягом року вони збирали обгортки від купленого морозива, які потім міняли на відповідну грошову "валюту" - рудики, що давали можливість відвідати різні атракціони, купити сувеніри, морозиво, фотографуватися з дитячими персонажами, заплести модні косички, зробити аквагрим. Свято привабило оригінальною програмою активностей: тут казкові герої та аніматори, дитячі персонажі, такі, як корівка Маняша, слоник Пустунчик, Зая, Нямочки, Ріжки, клоуни,  викликали щирий сміх та гучні оплески не лише дітвори.
На свято прибув президент ПАТ "Житомирський маслозавод" П. В. Рудь, який привітав присутніх зі святом, а потім потрапив під шквал запитань представників ЗМІ, яких виявилося чимало. Ось про що розповів Петро Володимирович:
- До кожної такої акції, як нинішня, ми ретельно готуємося. Такі свята згуртовують людей, дарують єдність тепла й порозуміння, добрий настрій, а головне - патріотичну спрямованість, адже тільки з любов'ю до рідної землі, краю і проявляється любов до ближнього. Окрім того, приємно відзначити, що продукція компанії "Рудь" завдяки зваженій стратегії, професійній команді та високому рівню менеджменту не лише досягла значних результатів, а й має прекрасну атестацію як в Україні, так і далеко за її межами. Нині наша продукція займає 33% українського ринку і понад 30 країн світу співпрацюють з нами. Більше того, виробники морозива з Європи, відвідуючи великі виставки, де ми представляємо свої вироби, чесно визнають: наша продукція за показниками якості краща за європейські аналоги. Багато уваги приділяємо питанню впровадження нових технологічних ліній, що дозволяють збільшити випуск продукції та розширити її асортимент, облаштуванню робочих місць, достойній заробітній платі, соціальному захисту працівників. Нам важливо створити такі умови праці, щоб наші люди не покидали Україну, виїжджаючи на заробітки до Польщі, Німеччини або Англії, а залишалися вдома і працювали на свою державу. Наше гасло "З теплом до кожного" допомагає нам розширювати свої горизонти та впевнено рухатися вперед.
Ще багато чого цікавого почули журналісти від президента компанїї "Рудь". Проте не став хвалитися Петро Володимирович тими досягненнями, які завоювала компанія наполегливою та копіткою працею з 1981 року. Не став хвалитися міжнародними золотими та срібними медалями, котрих ой як багато, говорити про грамоти, відзнаки, що є переконливим доказом високих стандартів ефективності застосування сучасних технологій та порядності у веденні бізнесу. Адже варто лише вдуматися у такі промовисті цифри: кожного дня на виробництві переробляють 300 тонн молока, випускають 150 тонн морозива, а це 600000 порцій смакоти на різні вподобання. Не став вихвалятися й тим, як багато компанія допомагає сиротам і хворим, людям похилого віку, воїнам АТО, скільки закуповує для дітей різноманітної техніки: комп'ютерів, музичних центрів. Безперечно, у компанії існує багато цікавих і потрібних задумів, втілення яких у практичне життя вимагатиме нових сил, знань і досвіду. Але є віра в те, що гарні партнерські зв'язки, використання нових надбань світової науки у галузі нано-технологій, вірність традиціям і глибоке усвідомлення свого призначення у красивій та благородній справі допоможуть і надалі бути на три кроки попереду інших. А тому очільнику компанії та його співробітникам зичимо сім футів під кілем і міцних вітрил задля завоювання подяки споживачів на рідній землі, нових точок збуту, нових країн і високих досягнень у праці!

Ольга ОЛЬЖИНСЬКА


Обсуждение закрыто

Баннер
Баннер

Лента новостей

сейчас на сайте

Сейчас 191 гостей онлайн

Газета "Эхо" © 1989-2017. При любом использовании материалов сайта ссылка (для интернет-изданий - гиперссылка) на на http://www.exo.net.ua обязательна
новости житомира