ЗАПИТУВАЛИ, СКАРЖИЛИСЬ -ВІДПОВІДАЄМО

«ЗДАЄТЬСЯ, ОПЛАТУ СПРЯМУВАЛИ В БОРГ!..»

Звернувшись до шеф-редактора видань газети "Эхо" Володимира Михайловича Яцкевича, житомирянин
В. В. Билюк попросив допомогти розібратися з претензіями до КП "Житомирводоканал" і надав редакції не тільки отримані платіжки від підприємства, а й квитанції, у яких зазначається про те, що заявник по всіх платіжках вже один раз заплатив! "Але складається враження, - написав Володимир Володимирович, - що вся оплата пішла, не зрозуміло чому, в борг!.. Будь ласка, допоможіть!".
За цим листом В. М. Яцкевич направив запит до керівництва КП "Житомирводоканал".

ПРЕТЕНЗІЙ ВЖЕ НЕМАЄ

А ось житомирянин М. В. Домнєнков просив захисту для його знайомої, з якою вони разом росли без батьків. Як повідомив на запит шеф-редактора видань газети "Эхо" В. М. Яцкевича начальник управління превентивної діяльності ГУНП в Житомирській області О. Ляхович, було проведено відповідну перевірку, в ході якої заявник претензій ні до кого вже не має.

«ДОЗВІЛ НА АЛЬТЕРНАТИВНЕ ОПАЛЕННЯ НЕ НАДАВАВСЯ!»

Жителька м. Коростеня К. С. Стригуль, звернувшись до громадської приймальні шеф-редактора "Эхо" В. Яцкевича, повідомила про те, що відповідні комісії, які перевіряли температуру повітря в її опалювальному приміщенні, порадили, за її словами, перейти на індивідуальну систему опалення, однак міська влада на це не погоджується.
Як повідомив, зокрема, на відповідний запит шеф-редактора видань газети "Эхо" В. М. Яцкевича коростенський міський голова В. Москаленко, "відповідно до чинного законодавства, індивідуальний споживач у багатоквартирному будинку може відмовитися від усіх комунальних послуг, окрім послуги з централізованого теплопостачання. А підставою для перегляду умов договору про надання послуг з централізованого теплопостачання є акт встановленої форми про відключення квартири (будинку) від мереж ЦО, затверджений відповідною міжвідомчою комісією. У даному випадку такий дозвіл не надавався і не затверджувався, а самовільне втручання в систему централізованого опалення будинку не допускається!". Отже, треба звертатися до тих владних дозвільних структур у Києві, аби вони враховували побажання людей.

«ВІД ДУШІ ВДЯЧНІ!»

"Шановний Володимире Михайловичу! Я щиро Вам вдячна за Вашу чуйність та увагу до нас - таких людей, як я, яким Ви завжди допомагаєте! Бажаю Вам і колективу редакції видань газети "Эхо" здоров'я, щастя та сімейних гараздів! Керуйте "Эхо" довго-довго, щоб воно завжди відгукувалося на наші проблеми та відкривало людям очі на правду, якої зараз дуже мало. Спасибі Вам велике! З повагою О. Д. Саранчук, с. Глибочок Житомирського району".

«ОБРАЩАЛСЯ НЕ РАЗ, И ВСЕГДА МНЕ ПОМОГАЛИ РЕШИТЬ ПРОБЛЕМЫ!»

А коростенець О. Г. Шеметов попросив редакцію видань газети "Эхо" відповісти на деякі його запитання, які стосуються політичного життя нашої країни. І подякував за постійну допомогу у вирішенні його проблем.
"Огромное Вам, шеф-редактор изданий газеты "Эхо" Владимир Михайлович, спасибо! - написав Олевір Григорович. - Я в газету "Эхо" обращался не раз, и Вы всегда помогали решить мои вопросы. Большое Вам за это спасибо! И еще хочу похвастаться, что я подписчик "Эхо" с того года, когда была введена гривня! Здоровья Вам, счастья, успехов!".

Огляд підготував І. КЛЬОНОВ

Баннер
Баннер

Лента новостей

сейчас на сайте

Сейчас 112 гостей онлайн

Газета "Эхо" © 1989-2018. При любом использовании материалов сайта ссылка (для интернет-изданий - гиперссылка) на на http://www.exo.net.ua обязательна
новости житомира