Неприємний випадок трапився з жителькою селища Народичі Коростенського району Лідією Дідух на початку року.
Про нього 75-річна жінка розповіла у соцмережах.Її розповідь нікого не може залишити байдужим, тому що подібна ситуація може трапитися з будь-ким із нас.
Диспетчер виклик не прийняла
Цитую: "7 січня 2024 року викликала швидку допомогу, мені було дуже погано з серцем. Я хворію дуже давно. Діагноз – ішемічна хвороба серця, стенокардія, аритмія, гіпертонічна хвороба II ступеня. Диспетчер мені відповіла, мовляв, ідіть до свого сімейного лікаря, і виклик не записала. 7 січня вихідний день, куди мені звертатися? Швидка допомога викликається через Житомир. Як могла диспетчер залишити людину похилого віку з хворим серцем напризволяще?! Що це за людина така?!".
Ті, хто жив при Союзі, добре пам'ятають, що "Швидка", як і дільничні лікарі, обов'язково прибували до пацієнтів на кожний виклик. А тепер ситуація змінилася, і сімейні лікарі та "Швидка" прямують до пацієнта тільки за певних обставин.
Повну версію матеріалу читайте у свіжому номері газети "Эхо"
Оформити передплату можна у відділеннях поштового зв'язку, на доставних дільницях або у вашої листоноші.
Також ви можете всього за кілька хвилин оформити та оплатити банківською карткою передплату, скориставшись сервісом Укрпошти "Онлайн-передплата".
- Зайдіть на головну сторінку сайту www.ukrposhta.ua в розділ «Передплатити».
- Оберіть видання за назвою чи передплатним індексом: ЕХО (пiльгова передплата на 2-ге півріччя) - індекс 41688, або помісячна передплата - індекс 61148.