ЯКЩО ЛІКАР ПОМИЛИВСЯ…

«Лікар декілька років тому порадив чоловікові дуже сильні ліки.

Сказав, як їх приймати, та не сказав, що треба приймати їх не більше місяця. От чоловік і приймав їх декілька років. І тепер у нього проблеми.

Чому ж лікарі такі неуважні бувають? І мені колись зубний лікар не витягнув усі корені. Довго мучилась, поки не потрапила до нормального лікаря. Чи то їх так погано вчать, чи це просто люди, яким не треба бути лікарями? І що робити, коли лікар помилився? Куди звертатися по допомогу? З повагою – І. Є. Литвинчук, м. Коростень».

Усі помиляються, і медичні працівники не виняток. Хоча найчастіше, як запевняють юристи, скаржаться не на так звану лікарську помилку, а на неправомірне стягнення коштів за послуги, які входять до програми медичних гарантій, тобто мають бути безоплатними. А інші скарги стосуються неякісних медичних послуг: незадовільна діагностика чи лікування, підозра у створенні фіктивних електронних медичних записів тощо.

Повну версію матеріалу читайте у свіжому номері газети "Эхо"

Оформити передплату можна у відділеннях поштового зв'язку, на доставних дільницях або у вашої листоноші.

Також ви можете всього за кілька хвилин оформити та оплатити банківською карткою передплату, скориставшись сервісом Укрпошти "Онлайн-передплата".

- Зайдіть на головну сторінку сайту www.ukrposhta.ua в розділ «Передплатити».

- Оберіть видання за назвою чи передплатним індексом: ЕХО (пiльгова передплата на 2-ге півріччя) - індекс 41688, або помісячна передплата - індекс 61148.

Баннер

Стрічка новин

онлайн

Сейчас 350 гостей онлайн

Газета "Эхо" ("Відлуння") © 1989-2025. При використанні матеріалів сайту, посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на http://www.exo.net.ua є обов’язковим.
новости житомира